پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
دومین جلسه کمیته تخصصی فناوری مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور برگزار شد

دومین جلسه کمیته تخصصی فناوری مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور برگزار شد

- 1403/04/03

در دومین کمیته تخصصی فناوری مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور، اعضای این کمیته تخصصی با پذیرش دو شرکت در دوره رشد مقدماتی موافقت کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، در دومین کمیته تخصصی فناوری مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور با پذیرش دو شرکت در دوره رشد مقدماتی این مرکز رشد  موافقت بعمل آمد.

 مازیار ناظران، رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور، در این باره گفت: در راستای  عمل به برنامه اجرایی در حوزه جذب و پذیرش، همزمان با برگزاری دومین جلسه کمیته تخصصی فناوری مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور، با  ورود دو شرکت در دوره رشد مقدماتی با حوزه فعالیت طراحی و ساخت ماشین آلات کشاورزی و طراحی و ساخت قطعات پیشرفته در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی موافقت شد.

رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور، افزود: پیرو درخواست شرکت دانش‌بنیان فضل دارو خیام خراسان مبنی بر تمدید دوره رشد در این جلسه، دکتر کامران شورگشتی مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان به ارائه گزارشی از عملکرد شرکت در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری، اقتصادی و تعاملی و بیان دستاوردهای دوره سه ساله رشد این شرکت پرداخت و در نهایت اعضای کمیته تخصصی به استناد ارزیابی سالانه این شرکت که امتیاز مطلوب را کسب نموده است با این درخواست موافقت نمودند.


دانلود پیوست خبر علیرضا شیرازی علیرضا شیرازی مازیار ناظران مازیار ناظران
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.