پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
دوره‌ی آموزش مهارت‌های لازم جهت اطفا حریق در مرکز رشدواحدهای فناوری نیشابور برگزار شد

دوره‌ی آموزش مهارت‌های لازم جهت اطفا حریق در مرکز رشدواحدهای فناوری نیشابور برگزار شد

- 1403/04/03

با توجه به ضرورت آموزش و کسب مهارت‌های لازم در خصوص مقابله با حوادت ناگهانی به ویژه در محیط‌های کارگاهی، دوره‌ی آموزش مهارت‌های لازم جهت اطفا حریق در مرکز رشدواحدهای فناوری نیشابور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، با توجه به ضرورت آموزش و کسب مهارت های لازم در خصوص مقابله با حوادت ناگهانی به ویژه در محیط‌های کارگاهی، شرکت‌های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور با مهارت‌های اطفا حریق  به‌صورت عملی آشنا شدند. 

مازیار ناظران، رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور در این باره گفت: با توجه به اهمیت فراگیری مهارت‌های لازم در خصوص مواجهه با حوادث ناگهانی به ویژه آتش سوزی و کسب آمادگی‌های لازم در این خصوص، کارگاه آموزشی نحوه اطفا حریق ویژه شرکت‌های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور با حضور کارشناسان سازمان آتش نشانی این شهرستان برگزار گردید.

رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور همچنین در این کارگاه به شرکت‌های مستقر تاکید کرد: در خصوص تجهیز دفاتر کاری شرکت‌ها به ویژه مجتمع کارگاهی 4 واحدی باید به ملزومات مورد نیاز برای پیشگیری از حوادث ناگهانی به ویژه کپسول‌های اطفا حریق توجه ویژه داشته باشیم و دوره‌های آموزش‌ لازم جهت اقدام در این مهم را برای پرسنل برگزار کنیم.

حسین قندهاری، کارشناس سازمان آتش نشانی نیشابور و مدرس کارگاه نیز با معرفی انواع مختلف حریق و عوامل موثر در این حوادث به بیان ضروری ترین نکات مواجهه با آتش سوزی پرداخت و با مشارکت پرسنل شرکت‌های مستقر بصورت عملی به اجرای مانور نمایشی در این کارگاه پرداخت تا از نزدیک با مراحل اطفا حریق با کمک کپسول های آتش نشانی آشنا شوند.

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.