پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
کمپین دو روزه آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان برگزار شد

با مشارکت مرکز رشد ,احدهای فناوری نیشابور

کمپین دو روزه آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان برگزار شد

- 1403/04/02

با توجه به ضرورت آشنایی دانش‌آموزان با فناوری و نوآوری و بسترسازی ورود به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و در راستای تحقق شعار سال، کمپین دور روزه آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان با مشارکت مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور و به همت فضای کار اشتراکی و موسسه خلاقیت نهال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، با توجه به ضرورت آشنایی دانش آموزان با فناوری و نوآوری و بستر سازی ورود به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و در راستای تحقق شعار سال، کمپین دور روزه آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان با مشارکت مرکز رشد فناوری نیشابور و به همت فضای کار اشتراکی و موسسه خلاقیت نهال برگزار شد.

مازیار ناظران، رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور با اشاره به نقش مرکز رشد شهرستان در توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری نیشابور و و همچنین ضرورت آشنایی دانش آموزان با فناوری و نوآوری و بستر سازی ورود به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، برگزاری رویدادهای آموزشی - تجربی ویژه نسل نوجوان را از جمله برنامه های جاری این مرکز رشد برشمرد که با همکاری بخش‌های مختلف برنامه ریزی و اجرایی می‌گردد و  گامی موثر در مردمی سازی فناوری دانست.

به گفته رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور، در کمپین دو روزه آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان که به همت فضای کار اشتراکی و موسسه خلاقیت نهال برگزار شد، دانش آموزان و نوجوانان ضمن فراگیری اصول اولیه برنامه نویسی با مفاهیم نوآوری و فناوری  و نیز تجربه کار تیمی که از جمله مهارت‌های ضروری برای هر فرد می‌باشد، نیز آشنا شدند.

هادی فروغی نسب، مدیرعامل فضای کار اشتراکی و موسسه خلاقیت نهال، با اعلام ینکه در این کمپین دو روزه بیش از 100 دانش آموز علاقه مند به فراگیری اصول مقدماتی برنامه نویسی شرکت داشتند، همکاری با مرکز رشد فناوری نیشابور در برگزاری رویدادهای ویژه نوجوانان با انگیزه فرهنگ سازی ورود نوجوانان به عرصه‌های نوآوری و فناوری را از جمله عوامل موثر در امید آفرینی و برنامه ریزی صحیح برای ساختن آینده‌ای روشن برای این نسل برشمرد.

کمپین دوره روزه برنامه نویسی برای نوجوان 31 خرداد و اول تیرماه 1403 و در مجموعه اردوگاهی باغرود نیشابور برگزار گردید.

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.