پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
رکورد کاهش بیش از 1.5 مگاوات در پارک علم و فناوری خراسان زده شد

به همت شرکت‌های سایت مرکزی پارک علم و فناوری خراسان رقم خورد؛

رکورد کاهش بیش از 1.5 مگاوات در پارک علم و فناوری خراسان زده شد

- 1403/03/26

به همت شرکت‌های سایت مرکزی پارک علم و فناوری خراسان، با مدیریت بهینه مصرف انرژی بزرگترین مانور زیرساخت با کاهش بیش از 1.5 مگاوات در مصرف برق رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، ابوذر امینی، رئیس اداره زیرساخت پارک علم و فناوری خراسان با اشاره به برنامه ابلاغی از اداره برق استان گفت: هفته گذشته اداره برق استان طی نامه‌ای اعلام کرد برق منطقه پارک علم و فناوری خراسان روزهای شنبه در صورت عدم کاهش 50 درصدی مصرف برق قطع خواهد شد.

رئیس اداره زیرساخت پارک علم و فناوری خراسان افزود: متاسفانه در هفته گذشته شاهد قطعی برق بودیم که به همت شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان به خصوص شرکت‌هایی که دارای دیزل ژنراتور بودند توانستیم به رکورد کاهش بیش از 1.5 مگاوات در زمان اوج مصرف برق برسیم و روز قطع برق را بدون یک لحظه خاموشی گذراندیم.

ابوذر امینی ادامه داد: از تمامی شرکت‌های مستقر در سایت پارک علم و فناوری به خصوص شرکت‌های سامان داروی هشت،  احیا درمان پیشرفته، طاها قالب توس،  پرتو صنعت پاژ، کاوش صنعت توس  و  پدیده انرژی پارسیان که دارای دیزل ژنراتور بودند، جهت همکاری در این مهم کمال تشکر را داریم .

دانلود پیوست خبر ابوذر امینی ابوذر امینی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.