پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
جلسه شورای مدیران معاونت توسعه فناوری پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد

به همت اداره توسعه مراکز فناوری و ارتباط با دانشگاه پارک علم و فناوری خراسان رقم خورد؛

جلسه شورای مدیران معاونت توسعه فناوری پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد

- 1403/03/26

با حضور معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری خراسان نشست شورای مدیران معاونت توسعه فناوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان به همت اداره توسعه مراکز فناوری و ارتباط با دانشگاه پارک علم و فناوری خراسان نشست شورای مدیران معاونت توسعه فناوری برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مسعود جمشیدیان، معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد هر یک از مراکز به ارائه عملکر سه ماهه و برنامه فصل جدید خود پرداختند.

معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری خراسان با اشاره بر نقش کلیدی مراکز رشد و پردیس‌ها در تحقق رسالت پارک خراسان گفت: مراکز رشد و پردیس‌ها در راستای اجرای سیاست­‌های کلان کشور مبنی بر توسعه اقتصادی از طریق توسعه فناوری راه اندازی شده‌اند. 

وی افزود: نقش اصلی ما فراهم آوردن محیط حمایتی لازم در جهت توسعه ایده‌های فناورانه و تبدیل آن‌ها به کسب‌وکارهای فناورانه است و باید موقعیت و رشد واحدهای فناور را با کاهش ریسک‌های پیشِ‌روی به نحو مؤثری افزایش دهیم.

شایان ذکر است در این جلسه به ارائه گزارش برنامه معاونت پشتیبانی فناوری جهت استفاده حداکثری مراکز فناور از ظرفیت‌های موجود در این معاونت پرداخته شد.

دانلود پیوست خبر نرگس خنده رو نرگس خنده رو مسعود جمشیدیان مسعود جمشیدیان فریده برقی فریده برقی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.