پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
حضور مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور پارک علم و فناوری خراسان در میز خدمت شهرستان نیشابور

حضور مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور پارک علم و فناوری خراسان در میز خدمت شهرستان نیشابور

- 1403/03/26

به منظور مردمی‌سازی فناوری و در راستای تحقق شعار سال، ستاد مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور پارک علم و فناوری خراسان در میز خدمت نماز جمعه این شهرستان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، به منظور مردمی‌سازی فناوری و در راستای تحقق شعار سال، مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور به همراه ستاد اجرایی مرکز با حضور در محل استقرار میز خدمت نماز جمعه شهرستان  به صورت مستقیم  پاسخگوی سوالات مراجعین در خصوص مسائل مرتبط با فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان بودند.

مازیار ناظران، مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور با اشاره به برگزاری میزخدمت در مصلی نماز جمعه مسجد جامع نیشابور در راستای پاسخگویی چهره به جهره به مسائل و مشکلات مردم، افزود: هدف از حضور در این مراسم ارائه راهنمایی‌های لازم و پاسخگویی به سوالات و مسائل پیش‌روی شهروندان در حوزه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان است.

در ادامه نیز، حجت الاسلام یعقوبی، امام جمعه شهرستان نیشابور با حضور در میز خدمت مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور پارک علم و فناوری خراسان، ضمن تشکر از رسالت اجتماعی ستاد پارک علم و فناوری خراسان، به ارائه پیشنهاداتی در خصوص توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی مبتنی بر دانش با توجه به اهمیت این موضوع از دیدگاه رهبر معظم انقلاب و با رویکرد تحقق شعار سال جاری پرداخت. 

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.