پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
حضور مدیران و شرکت‌های صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی فولاد مبارکه اصفهان در پردیس فناوری صنایع معدنی سنگان

حضور مدیران و شرکت‌های صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی فولاد مبارکه اصفهان در پردیس فناوری صنایع معدنی سنگان

- 1403/03/27

مدیران و شرکت‌های صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی فولاد مبارکه اصفهان ضمن حضور در پردیس فناوری صنایع معدنی سنگان پارک علم و فناوری خراسان از دستاوردهای شرکت‌های عضو این پردیس بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، پردیس فناوری صنایع معدنی در منطقه سنگان با هدف ایجاد تعامل با صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی فولاد مبارکه اصفهان میزبان گروهی از مدیران و شرکت‌های فناور این مرکز بود.

در این جلسه یوسف یوسفی، مدیر پردیس فناوری صنایع معدنی پارک علم و فناوری خراسان ضمن قدردانی از حضور اعضای مجموعه صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی سرمایه‌گذاری خطر پذیر شرکتی فولاد مبارکه اصفهان، به ارائه گزارشی در خصوص اقدامات پردیس صنایع معدنی و شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در حوزه زیست بوم نوآوری و فناوری پرداخت. 

در ادامه شرکت‌ها به صورت تخصصی در بازدید از خطوط و همچنین جلسات گفتگو با کارشناسان مربوطه از شرکت فولاد سنگان جهت شناخت نیازهای فناورانه و ظرفیت‌های همکاری شرکت کردند.

شایان ذکر است این جلسه با حضور مدیران صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی سرمایه‌گذاری خطر پذیر شرکتی فولاد مبارکه اصفهان و بالغ بر 20 شرکت فناور فعال در حوزه صنایع معدنی و همچنین مدیران و کارشناسان شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان برگزار شد.

دانلود پیوست خبر وحید اله دادی وحید اله دادی یوسف یوسفی یوسف یوسفی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.