پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید مدیران و مسئولین ادارات شهرستان سبزوار از دستاورد‌های پارک علم و فناوری خراسان

با هدف بررسی افق 5 ساله پردیس علم و فناوری سبزوار رقم خورد،

بازدید مدیران و مسئولین ادارات شهرستان سبزوار از دستاورد‌های پارک علم و فناوری خراسان

- 1403/03/23

پارک علم و فناوری خراسان با هدف تسریع روند تکمیل پروژه پردیس علم و فناوری سبزوار میزبان مدیران و مسئولین ادارات سبزوار بود‌.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان،  مدیران و مسئولین ادارات شهرستان سبزوار به منظور بررسی خدمات و نقش پردیس علم و فناوری سبزوار در توسعه شهرستان با رئیس پارک علم و فناوری خراسان دیدار کردند.

در این نشست علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان ضمن تاکید بر نقش پارک‌های علم و فناوری در تحقق شعار سال گفت: در چند سال اخیر اشاره حضرت آقا به مبحث اقتصاد مقاومتی و نقش مشارکت مردمی در توسعه اقتصاد کشور بوده است و شعار سال حول محور همین مسائل مشخص می‌شود. با کمی تامل در نقش پارک‌ها درمیابیم که تحقق جهش تولید با مشارکت مردم در پارک‌های علم و فناوری امکان پذیر است.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان افزود: این نشست بیانگر دغدغه مدیران و مسئولان شهرستان سبزوار در امر جهش تولید است و  به زودی شاهد ایجاد تحولی عظیم در این شهرستان به واسطه پردیس علم و فناوری سبزوار خواهیم بود.

علی اسماعیلی با اشاره بر خدمات و حمایت‌های پارک خراسان تصریح کرد: تلاش ما  بر این است که پردیس علم و فناوری سبزوار در افق کمتر از 5 سال درجایگاه برترین پردیس کشور قرار گیرد و با توجه به تلاش مسئولین و مدیران این شهرستان بخصوص دانشگاه حکیم سبزواری به این دستاورد خواهیم رسید.

در ادامه مرتضی رضائی، مدیر پردیس علم و فناوری سبزوار ضمن ارائه گزارش عملکرد چند ماه گذشته این پردیس گفت: پارک علم و فناوری خراسان همواره مانند برادری حمایتگر کنار ما بوده است.
وی افزود: با همکاری دانشگاه حکیم سبزواری 50 هکتار فضا در اختیار پردیس قرارگرفته است و نیازمند همکاری مدیران و دیگر مسئولین کشوری هستیم تا از این فضا به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری کنیم.
ابوذر امینی، رئیس اداره زیرساخت پارک علم و فناوری خراسان نیز در این نشست گفت: در چند دهه اخیر به همت مدیران سبزوار شاهد پیشرفت‌های زیادی در این شهرستان بوده‌ایم.
وی افزود: پردیس علم و فناوری سبزوار پروژه بسیار بزرگی است و زیر ساخت‌های آن هزینه بسیار سنگینی دارد و نیاز به برگزاری جلسات عملیاتی با مسئولین زیرساخت سبزوار است. ما باید از ظرفیت ادارات جهت تسریع در روند تکمیل پروژه استفاده کنیم.
رئیس اداره زیرساخت پارک علم و فناوری خراسان با اشاره بر قانون جهش تولید دانش‌بنیان ادامه داد: سازمان امور مالیاتی طبق ماده 11 و 13 می‌توانند با در نظر گرفتن قوانین نقش کلیدی در پیشبرد زیرساخت پردیس داشته باشد و این همکاری باعث پیشرفت چشمگیر این شهرستان خواهد شد.

در ادامه مسئولین حاضر در جلسه ضمن تاکید بر اهمیت تکمیل پروژه پردیس علم و فناوری سبزوار و نقش کلیدی آن در آینده جوانان شهرستان به بیان نظرات خود پرداختند.
شایان ذکر است بازدیدکنندگان با همراهی، جواد صابری، کارشناس روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان از شرکت‌های طاها قالب، صنعت پروژه و بهپ.یان امین منتظر بازدیدکردند.

دانلود پیوست خبر رضا قاضی خانی رضا قاضی خانی ابوذر امینی ابوذر امینی علی اسماعیلی علی اسماعیلی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.