پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
برپایی نمایشگاه جانبی توانمندی‌های شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان

در حاشیه بازدید مسئولین و کارشناسان شرکت نفت و گاز پارس رقم خورد؛

برپایی نمایشگاه جانبی توانمندی‌های شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان

- 1403/03/23

در حاشیه بازدید مسئولین و کارشناسان شرکت نفت و گاز پارس، نمایشگاه جانبی توانمندی‌های شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان با حضور بیش از 28 شرکت فناور و دانش‌بنیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، محمد جواد زارعی، مدیر پردیس فناوری‌های انرژی پارک خراسان، با تاکید بر لزوم بسترسازی شناخت توانمندی‌های شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته در نمایشگاه نفت و گاز تهران اقدامات اولیه جهت تعامل با شرکت نفت و گاز پارس صورت گرفت و دعوتنامه رسمی جهت بازدید از پارک علم و فناوری خراسان ارسال گردید.

وی افزود: با توجه به توانمندی‌های پارک خراسان و شناخت شرکت نفت و گاز شرق از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان حوزه انرژی پارک علم و فناوری خراسان بازدید از مجموعه پارک با حضور جانشین کمیته ساخت داخل شرکت نفت و گاز پارس برگزار شد.

مدیر پردیس فناوری‌های انرژی پارک علم و فناوری خراسان ادامه داد: عمده شرکت‌های ما در حوزه تجهیزات مکانیکی و الکترونیکی همچون شرکت‌های سازنده شیرها و شیرهای کنترلی، تجهیزات مکانیکی و دوار، پمپ‌ها، بردهای اکترونیکی و همچنین شرکت‌های فعال در حوزه پلیمری و پوشش‌دهی و شرکت‌های حوزه محیط زیست و فناوری اطلاعات هستند که در این نمایشگاه جانبی به ارائه محصولات خود پرداختند.

فاطمه باغبانی، کارشناس پیگیری اموربرگزاری رویداد‌ها با اشاره بر استقبال شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان از شرکت در این نمایشگاه گفت: پس از هماهنگی بازدید فراخوان حضور شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان علاقه‌مند به حوزه انرژی اطلاع‌رسانی گردید و مورد استقبال تعداد قابل توجهی از شرکت‌های فعال در حوزه نفت و گاز قرار گرفت.

کارشناس پیگیری اموربرگزاری رویداد‌ها افزود: بیش از 28 شرکت عضو پارک علم و فناوری خراسان برای حضور در این نمایشگاه جانبی شرکت کرده و به ارائه توانمندی‌های خود پرداختند. در ادامه نیز تدارکات لازم جهت بازدید از خط تولید 8 شرکت مرتبط با حوزه نفت و گاز انجام شد.

شایان ذکر است این نمایشگاه در محل ساختمان مرکزی پارک علم و فناوری خراسان برگزار گردید.


دانلود پیوست خبر فاطمه باغبانی فاطمه باغبانی محمدجواد زارعی محمدجواد زارعی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.