پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
برگزاری دوره رباتیک ویژه مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی

توسط شرکت پیشران توسعه فناوری خواجه نصیر رقم خورد،

برگزاری دوره رباتیک ویژه مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی

- 1403/03/21

با هدف توانمندسازی مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، دوره رباتیک و الکترونیک با محوریت بازی و سرگرمی توسط شرکت پیشران توسعه فناوری خواجه نصیر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، دوره رباتیک و الکترونیک با محوریت بازی و سرگرمی به همت واحد آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در محل اداره کل با حضور مربیان مراکز استان به صورت حضوری برگزار گردید. 

حسن عبدالهی، مدیر عامل شرکت پیشران توسعه فناوری خواجه نصیر عضو دوره رشد مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت در این دوره به مباحثی چون لامپ و باتری، مقاومت و ال ای دی، سنسور نور، موتور و گیربکس، ربات ساده، ربات کنترل دستی، مدار هشدار پلیس، ترانزیستور، مدار شب، مدار هشدار آتش، ربات تعقیب آتش پرداخت.

شایان ذکر است این دوره آموزشی با هدف آشنایی مربیان با دوره رباتیک و الکترونیک به منظور انجام بازی و سرگرمی ویژه کودکان و نوجوانان در مراکز استان ترتیب داده شد.

دانلود پیوست خبر الهام رحمانی الهام رحمانی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.