پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
شروع فرآیند ارزیابی سالانه شرکت‌های دوره رشد در مرکز رشد فناوری‌های نیشابور پارک علم و فناوری خراسان

شروع فرآیند ارزیابی سالانه شرکت‌های دوره رشد در مرکز رشد فناوری‌های نیشابور پارک علم و فناوری خراسان

- 1403/03/13

با توجه به لزوم نظارت و ارزیابی شرکت‌های فناور جهت فعالیت در چارچوب ضوابط و مقررات و بررسی شرایط صدور مجوز فناور، فرآیند ارزیابی سالانه شرکت‌های دوره رشد مرکز رشد فناوری‌های نیشابور پارک علم و فناوری خراسان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، مازیاز ناظران، رئیس مرکز رشد فناوری‌های نیشابور، از شروع فرآیند ارزیابی سالانه شرکت‌های دوره رشد این مرکز رشد خبر داد و افزود: مطابق هر سال و با توجه به لزوم نظارت و ارزیابی شرکت‌های فناور جهت فعالیت در چارچوب ضوابط و مقررات و بررسی شرایط صدور مجوز فناور و در راستای شناخت نقاط ضعف و قوت و طرح ریزی موثر سیاست‌های حمایتی و خدماتی، امسال نیز این فرآیند با حضور مهدی مظلوم زاده، کارشناس ارزیابی پارک علم و فناوری خراسان و با ارزیابی 7 شرکت دروه رشد در دوره اول انجام گردید.

رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور، افزود: در این جلسات ضمن بررسی عملکرد شرکت در سال گذشته بر اساس تعهدات دوره رشد و نیز مصوبات کمیته تخصصی فناوری، پیشنهادات و راهکارهایی در جهت توسعه فعالیت‌های فناورانه این شرکت‌ها توسط تیم ارزیابی ارایه گردید.

شرکت‌های گستران بذر عطار نیشابور، طلایه داران نگین صنعت و تجارت پاسارگاد، پی جو داده خیام، نوین مرهم اکسیر بارثاوا، رایاماشین شادیاخ، صنعت گران دیار خیام و سبزگستران رایکا صنعت دور اول این فرآیند مرود ارزیابی قرار گرفتند.

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.