پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه تدوین طرح کسب و کار در مرکز رشد فناوری‌های نیشابور پارک علم و فناوری خراسان

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه تدوین طرح کسب و کار در مرکز رشد فناوری‌های نیشابور پارک علم و فناوری خراسان

- 1403/03/12

با توجه به اهمیت تدوین طرح کسب و کار در شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه تدوین طرح کسب و کار در مرکز رشد فناوری‌های نیشابور پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، با توجه به اهمیت تدوین طرح کسب و کار در شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه تدوین طرح کسب و کار در مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که به همت مرکز رشد فناوری نیشابور و با همکاری شرکت فرهیختگان دانش و صنعت، کارگزار آموزش پارک علم و فناوری خراسان برگزار گردید، علیرضا شیرازی، کارشناس نظارت و ارزیابی مرکر رشد فناوری‌های نیشابور به بیان مهمترین نکات در تدوبن طرح کسب وکار ویژه شرکت‌های فناور و دانش بنیان پرداخت.

لزوم تدوین طرح کسب و کار، تشریح مطالعه و بررسی بازار، تشریح برنامه اجرایی و سازمانی، تشریح برنامه ریزی و توجیه مالی و ارزیابی ریسک کسب وکار از جمله رئوس مطالبی بودند که در این کارگاه آموزشی عنوان شد.

دانلود پیوست خبر علیرضا شیرازی علیرضا شیرازی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.