پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر پارک علم و فناوری خراسان تشکیل شد

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر پارک علم و فناوری خراسان تشکیل شد

- 1403/03/12

اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر پارک علم و فناوری خراسان در سال 1403 با حضور رئیس پارک و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، صبح امروز، 12 خرداد اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر پارک علم و فناوری خراسان با حضور رئیس پارک و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

در ابتدای جلسه، گزارشی از اقدامات شورای امر به معروف و نهی از منکر در دوره گذشته بیان شد و اقدامات تمهیدی شورای امر به معروف و نهی از منکر پارک علم و فناوری برای سال 1403 تبیین شد.

سپس حاضرین به بحث و تبادل نظر در خصوص اهم موضوعات و اقدام موثر جهت اجرایی شدن برنامه ابلاغی سال 1403 مطرح شده است پرداخته و نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

دانلود پیوست خبر مسعود جمشیدیان مسعود جمشیدیان مرتضی دزیانی مرتضی دزیانی جلال تیموری جلال تیموری علی اسماعیلی علی اسماعیلی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.