پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
اخذ 306 کد پستی مستقیم در پارک علم و فناوری خراسان

اخذ 306 کد پستی مستقیم در پارک علم و فناوری خراسان

- 1403/03/08

رئیس امور اداری پارک علم و فناوری خراسان خبر داد: حدود 306 کد پستی برای صدور درخواست شده که برای تسهیل و حمایت از واحدهای پارک علم و فناوری در دست اقدام می‌باشد و تمامی واحدها با شماره واحد به شکل دقیق ثبت می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، علیرضا افتاده، رئیس امور اداری پارک علم و فناوری خراسان گفت: تا سال 1402، شرکت‌های پارک علم و فناوری به دلیل نبود نام پارک در آدرس کد پستی مشکلاتی داشتند. پس از مذاکره با اداره پست، از سال 1403 مقرر شد کدهای پستی جدید صادر شود.

مجموع کدهای پستی درخواستی برای صدور در فاز اول چه تعداد بوده؟ چقدر زمان برای صدور نیاز دارند؟

برای تسهیل و حمایت، هزینه صدور 306 کد پستی را که شامل تمامی فضاهای پارک می‌شود، توسط پارک پرداخت کردیم.

وی ادامه داد: اداره پست استان به دلیل روند صدور دستی و تک به تک روزانه امکان ثبت حدود 20 کد پستی را دارد که مجموعا حدود ده روز کاری ثبت تمام موارد زمان می‌برد. شرکت‌ها می‌توانند با اعلام نیاز فوری، در این فاز اول در اولویت دریافت کد پستی قرار بگیرند.

رئیس امور اداری پارک علم و فناوری خراسان با اشاره بر نحوه اخذ کد پستی گفت: در ابتدا پارک علم و فناوری خراسان فراخوانی منتشر کرد و شرکت‌هایی که اعلام نیاز کردند وارد لیست شده و کد پستی خود را دریافت کردند. در فاز اول این فراخوان بخش معدودی از شرکت‌ها که عموما شرکت‌های مستقر در واحدهای استیجاری مجموعه بودند اقدام به ثبت درخواست کد پستی کردند.

افتاده افزود: متاسفانه علی‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته تعداد زیادی از شرکت‌ها که غالبا از شرکت‌های مالک در پارک هستند اقدام به ثبت درخواست نکردند و باتوجه به اهمیت این مسئله اگر شرکتی نیاز به دریافت کد پستی دارد می‌تواند درخواست خود را به واحد امور اداری پارک ارجاع داده تا در فاز دوم برای صدور به اداره پست استان اعلام کنیم.

آیا شرکت‌هایی که نیاز فوری دارند، می‌توانند در اولویت قرار بگیرند؟

در پایان رئیس امور اداری ضمن اعلام هرگونه همکاری واحد امور اداری با شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری گفت: شرکت‌هایی که نیاز فوری به اخذ کد پستی دارند می‌توانند اقدام به ثبت درخواست کرده و در اولویت قرار گیرند.

دانلود پیوست خبر علیرضا افتاده علیرضا افتاده
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.