پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
حضور دانشجویان رشته مکانیک آموزش عالی گناباد در مرکز رشد فناوری‌های گناباد پارک علم و فناوری خراسان

حضور دانشجویان رشته مکانیک آموزش عالی گناباد در مرکز رشد فناوری‌های گناباد پارک علم و فناوری خراسان

- 1403/03/05

گروهی از دانشجویان انجمن علمی مهندسی مکانیک دانشگاه آموزش عالی گناباد در راستای ارتباط با صنعت از مرکز رشد فناوری گناباد پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد، گروهی از دانشجویان رشته مکانیک آموزش عالی گناباد با هدف افزایش توان علمی و آشنایی با فناوری‌ها و نوآوری‌ها در مراکز رشد از مرکز رشد فناوری گناباد بازدید کردند.

در این بازدید جوادی، کارشناس مرکز رشد فناوری‌های گناباد پارک علم و فناوری خراسان، به ارائه توضیحاتی پیرامون خدمات و حمایت‌های پارک های علم و فناوری خراسان پرداخت.

در ادامه نیز برخی محصولات شاخص شرکت‌ها فناور و دانش‌بنیان مرکز رشد فناوری‌های گناباد معرفی و در خصوص تولید، بازاریابی و فروش این محصولات بحث و تبادل نظر شد.

در پایان، دانشجویان از چند واحد فناور و نوآور مستقر در مرکز  از جمله شرکت  نگین الکترونیک صنعت داتیس که در زمینه تولید سیستم اعلام سرقت آدرس پذیر ‌هوشمند، دزدگیر خودرو آدرس پذیر، نام‌گذاری سنسورها و... چشمی دزدگیر آدرس پذیر با اهداف بالا بازدید کردند.

دانلود پیوست خبر سمیه جوادی سمیه جوادی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.