پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
راز موفقیت و رسیدن به نتیجه مطلوب، جوانی، دانش و بالاخص روحیه پیگیری است

علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان

راز موفقیت و رسیدن به نتیجه مطلوب، جوانی، دانش و بالاخص روحیه پیگیری است

- 1403/03/07

علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان در نشست صمیمی با دانشجویان انجمن‌های علمی دانشگاه بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام گفت: راز موفقیت و رسیدن به نتیجه مطلوب، جوانی، دانش و بالاخص روحیه پیگیری است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، نشست صمیمی رئیس پارک علم و فناوری خراسان با دبیران انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی و دانشجویان کنشگر با موضوع معرفی امکانات و خدمات پارک علم و فناوری در محل سالن شهید سلیمانی دانشگاه بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام برگزار شد.

در این جلسه رئیس پارک علم و فناوری خراسان ضمن  تشریح خدمات پارک علم و فناوری خراسان گفت: پارک علم و فناوری خراسان به عنوان یکی از نهادهای اجتماعی موثر در امر توسعه فناوری و به تبع آن، توسعه اقتصاد دانش مدار و اشتغال‌زایی تخصصی است.

وی افزود: هدف ما ایجاد محیط‌های مناسب برای استقرار و حضور حرفه‌ای شرکت‌های فناروی کوچک و متوسط، واحدهای تحقیق و توسعه، صنایع و موسسات پژوهشی است که در تعامل سازنده با یکدیگر و دانشگاه‌ها به فعالیت‌های فناوری مشغول هستند.

علی اسماعیلی با تاکید بر اهمیت حضور دانشجویان در مسیر مصرف دانش و  تشویق پژوهش با هدف دستیابی به فناوری تولید محصولات و فرآیندهای نوین گفت: راز موفقیت و رسیدن به نتیجه مطلوب، جوانی، دانش و بالاخص روحیه پیگیری است.

در ادامه جلسه مسعود جمشیدیان، معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری خراسان گفت:  رسالت پارک‌های علم و فناوری حمایت از ایجاد و توسعه شرکت‌های کوچک و متوسط فناور و حمایت از موسسه‌ها و شرکت‌های تحقیقاتی و  مهندسی نوآو،‌ با هدف توسعه فناوری و کارآفرینی است و پارک علم و فناوری خراسان جزو پارک‌های پیشرو محسوب می‌شود.
سپس دانشجویان حاضر در جلسه به بیان سوالات و چالش‌های پیش روی خود پرداختند.

دانلود پیوست خبر
مسعود جمشیدیان مسعود جمشیدیان علی اسماعیلی علی اسماعیلی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.