پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
شورای سیاست‌گذاری بسیج اساتید نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور بازدید کردند

شورای سیاست‌گذاری بسیج اساتید نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور بازدید کردند

- 1403/03/04

با توجه به ضرورت تعامل اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و نیز آشنایی با ماموریت‌های مرکز رشد فناوری نیشابور در توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری نیشابور، شورای سیاست‌گذاری بسیج اساتید نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، با توجه به ضرورت تعامل اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و نیز آشنایی با ماموریت‌های مرکز رشد فناوری نیشابور در توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری شرق کشور، شورای سیاست‌گذاری بسیج اساتید نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور بازدید کردند.

مازیار ناظران، رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی، حضرت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه، به بیان ماموریت‌های مرکز رشد فناوری‌های نیشابور در توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری نیشابور پرداخت و با اشاره بر اهم اقدامات صورت گرفته در سال گذشته در حوزه ستادی و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور عضو، یکی از برنامه‌های پیش رو در سال جاری را  با توجه به تاکیدات ریاست پارک علم و فناوری خراسان، تقویت حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور بیان کرد و با اشاره به امتیازات و مشوق‌های موجود در قوانین برای این موضوع، یکی از دلایل تشکیل این جلسه را تحقق این موضوع برشمرد.

رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور، با تاکید بر نقش و جایگاه شورای سیاست‌گذاری بسیج اساتید در شهرستان، توجه و کمک به استفاده از ظرفیت‌های موجود در موضوعاتی مانند خیرین فناوری، وقف فناوری و نیز سرمایه گذاری در مرکز رشد نیشابور و همکاری با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان این مجموعه را خواستار شد.

عباسعلی حلاجی، رئیس بسیج اساتید نیشابور، با تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان، ضمن تشکر از برگزاری این جلسه در مرکز رشد فناوری‌های نیشابور و تاثیرگذاری این مجموعه در راستای تحقق شعار سال، برگزاری جلسات مدون با اعضای هیئت علمی و نیز بازدیدهای راهیان پیشرفت را از جمله اقدامات موثر به منظور کمک به حضور بیشتر اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه در شرکت‌های فناور دانست.

شایان ذکر است  در ادامه جلسه رحمانی دوست، رئیس دانشگاه نیشابور، و مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در شهرستان نیشابور و نیز مسئولین بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان به بیان نظرات خود در خصوص مسائل روز جامعه و نیز برنامه‌های پیش روی بسیج اساتید در سال جاری پرداختند.

در پایان نیز از شرکت‌های فناور مستقر در مجتمع کارگاهی مرکز رشد فناوری‌های نیشابور نیز بازدید به‌عمل آمد.

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.