پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
تشکیل ستاد پایش و مانع‌زدایی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در پارک علم و فناوری خراسان

تشکیل ستاد پایش و مانع‌زدایی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در پارک علم و فناوری خراسان

- 1403/03/03

علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان از تشکیل ستاد پایش و مانع‌زدایی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در پارک علم و فناوری خراسان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در راستای تحقق شعار سال جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام عظمای ولایت مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم به ویژه با محوریت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور تفاهم‌نامه ما بین پارک علم و فناوری به نمایندگی آقای دکتر علی اسماعیلی و سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان رضوی به نمایندگی آقای احسان خانه آباد منعقد شد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان در این باره گفت: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه بهره‌گیری از توان قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا صلوات الله علیه و آله سپاه امام رضا علیه السلام در زمینه پایش مسائل، احصاء موانع تولید و مانع‌زدایی از واحدهای تولیدی فناور و دانش‌بنیان ذیل پارک علم و فناوری خراسان می‌باشد به این منظور ستادی تحت عنوان ستاد پایش و مانع زدایی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در پارک علم و فناوری خراسان تشکیل می‌شود.

شایان ذکر است این ستاد با بازدید از مجموعه های فناور اقدام به بررسی موانع شرکت‌های فناور و دانش بنیان خواهد نمود.

دانلود پیوست خبر علی اسماعیلی علی اسماعیلی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.