پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بیانیه رئیس پارک علم و فناوری خراسان در پی حادثه شهادت رئیس جمهور مردمی، جهادی و پرتلاش دولت سیزدهم، حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه)

بیانیه رئیس پارک علم و فناوری خراسان در پی حادثه شهادت رئیس جمهور مردمی، جهادی و پرتلاش دولت سیزدهم، حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه)

- 1403/02/31

علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان شهادت رئیس جمهور مردمی، جهادی و پرتلاش دولت سیزدهم، حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) را تسلیت گفت.

بسم‌رب‌الشّهدا و الصّدیقین

السّلام علیک یا علی‌ ابن موسی الرضا بعدد ما احاط به علمک

محضر مردم عزیز و شهیدپرور جمهوری اسلامی ایران

سلام و احترام؛


شهادت رئیس جمهور مردمی، جهادی و پرتلاش دولت سیزدهم، حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) و جمع همراه ایشان (امام جمعه محترم تبریز، وزیر محترم امور خارجه و استاندار محترم آذربایجان شرقی) را به ملت شهید پرور ایران تسلیت می‌گوییم.

به لطف خدا و تلاش جهادی این شهید بزرگوار کشور در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفت و مطمئنیم در ادامه سربازان امام زمان(عج) این مسیر را ادامه خواهند داد.

زبان قاصر از پیام دیگری است و به فراز آخر وصیت‌نامه سیاسی الهی امام‌خمینی(ره) اشاره می‌شود که می‌فرمایند:

امیدوارم ملت عذرم را در کوتاهی‌ها و قصور و تقصیرها بپذیرند و با قدرت و تصمیم اراده به پیش روند و بدانند که با رفتن یک خدمتگزار در سدّ آهنین ملت خللی حاصل نخواهد شد که خدمتگزاران بالا و والاتر در خدمتند، و الله نگهدار این ملت و مظلومان جهان است.

 

علی اسماعیلی           

رئیس پارک علم و فناوری خراسان

دانلود پیوست خبر علی اسماعیلی علی اسماعیلی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.