پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
درک فضای خصوصی و دولتی مهمترین خصیصه روابط‌عمومی پارک‌های علم و فناوری است

درک فضای خصوصی و دولتی مهمترین خصیصه روابط‌عمومی پارک‌های علم و فناوری است

- 1403/02/30

محمود سعیدی مقدم به نمایندگی از پارک‌های علم و فناوری کشور به بیان چالش‌ها، مزیت‌ها و پیشنهادات این حوزه در حضور مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پرداخت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان ، آئین بزرگداشت روز روابط عمومی و ارتباطات و اختتامیه جشنواره دریچه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای تهران برگزار شد و مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان به نمایندگی از مدیران روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری کشور در حضور مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به ایراد سخن پرداخت.

وی به عدم حضور روابط عمومی در جلسات راهبری، تخصیص نیافتن بودجه شفاف در این حوزه و مشخص نبودن وظائف حوزه روابط عمومی اشاره کرد و با ارائه پیشنهاداتی بر ثروت آفرینی تاکید کرد.

سعیدی مقدم با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور مبنی بر جهاد تبیین و پیوست رسانه، تببین و فرهنگ لزوم توجه جدی به این امر و اختصاص نیرو و امکانات مکفی برای تولیدات حرفه‌ای و ارتباط با رسانه‌ها را امری ضروری عنوان کرد.

وی در پایان از کیوان فربودی، دبیر روابط‌عمومی‎های پارک‌های علم و فناوری کشور و بدنه معاونت ارتباطات وزارت‌خانه عتف که این فرصت را به او اختصاص داده بودند تشکر کرد.

دانلود پیوست خبر محمود سعیدی مقدم محمود سعیدی مقدم
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.