پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
رفع مشکل سند اعیان در دستور کار

رفع مشکل سند اعیان در دستور کار

- 1403/02/29

حجت الاسلام اخلاقی امیری، نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در دوره جدید مجلس شورای اسلامی با حضور در پارک علم و فناوری خراسان با دستاوردهای این مجموعه آشنا شد و موانع موجود در بخش تولید را بررسی کرد.

علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان با تاکید بر برنامه‌ریزی و بررسی موانع تولید تاکید کرد 30 درصد از بودجه پارک علم و فناوری خراسان برای رشد شرکت‌ها در نظر گرفته شده است اما این میزان بسیار محدود است.

وی افزود: از سال 1382 تا امروز مساحت پارک ثابت مانده است در حالی که رشد شرکت‌ها بسیار پرشتاب بوده و هم‌اکنون مشکل بسیار مهم کمبود فضا را داریم.

اسماعیلی هم چنین تصریح کرد: در حوزه بودجه نیز آنچه که برای پارک علم و فناوری خراسان در نظر گرفته می‌شود بسیار محدود است و نسبت به 540 شرکت فعال در این سازمان بسیار کم است.

حجت‌الاسلام اخلاقی امیری در ادامه از بررسی دقیق موارد گفت و افزود: بررسی سند اعیان را که یکی از نیازهای جدی شرکت‌هاست باید در دستور کار قرار داد و حتما به زودی به انجام برسد، همچنین موارد دیگر را یک به یک مورد بررسی دقیق قرار خواهیم داد چرا که کلید پیشرفت کشور به فرموده مقام معظم رهبری علم و فناوری است و باید در این زمینه تا حد ممکن تلاش کرد.

دانلود پیوست خبر علی اسماعیلی علی اسماعیلی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.