پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
تنها راه حل رفع مشکلات کشور علم و دانش است

تنها راه حل رفع مشکلات کشور علم و دانش است

- 1403/02/29

علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان در جلسه با رئیس دانشگاه پیام‌نور استان تاکید کرد: در چند سال اخیر اشاره مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال حول محور دانش و فناوری بوده و این گواه آن است که تنها راه حل رفع مشکلات کشور علم و دانش است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، با هدف تسریع در افتتاح و بهره‌برداری از مرکز رشد پیام‌نور نخستین نشست رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان با رئیس دانشگاه پیام نور برگزار شد.

در این نشست رئیس پارک علم و فناوری خراسان ضمن اشاره بر رسالت پارک‌های علم و فناوری گفت: در چند سال اخیر اشاره مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال حول محور دانش و فناوری بوده و این گواه آن است که تنها راه حل رفع مشکلات کشور علم و دانش است.

وی با تاکید بر نقش دانشگاه‌ها در پرورش نخبگان گفت: در حال حاضر در پارک علم و فناوری خراسان توانایی تجهیز نیروگاه‌ها را داریم و این به همت دانشجویان دیروز دانشگاه است.  

علی اسماعیلی تاکید کرد: هدف ما از تاسیس مرکز رشد فناوری در دانشگاه، گردهم آوردن است تا از علم به ثروت برسیم.

در ادامه منظم اسماعیل پور، رئیس دانشگاه پیام نور استان خاطر نشان کرد: ما باید همواره در مدار علم و دانش باشیم. نگاه ما هدفمند است و قصد داریم دانشجویانی پرورش دهیم تا از مهارت آموزی آن‌ها نیز مطمئن باشیم و این مستلزم آن است که دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری بایکدیگر هم سو باشند و در یک مسیر حرکت کنند.

همچنین مسعود جمشیدیان، معاون توسعه و فناوری پارک علم و فناوری خراسان با تاکید بر رسالت پارک در تحقق شعار سال گفت: امسال نقش دانش‌بنیان بسیار پررنگ تر از سال‌های گذشته است زیرا مشارکت مردم  به صورت قطع به معنی همان شرکت‌های دانش بنیان است و با توجه به اینکه پارک علم و فناوری خراسان اولین پارک توسعه یافته کشور بوده و در خود شرکت‌های بلوغ یافته زیادی دارد، با حضور شما  شاهد تبلور خوبی در عرصه دانش بنیان خواهیم  بود.

رضا قاضی خانی، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع پارک علم و فناوری خراسان نیز با تاکید بر اهمیت همکاری  دانشگاه پیام نور با پارک افزود: تفاهم نامه تاسیس مرکز رشد فناوری دانشگاه پیام نور استان یک گام بسیار موثر در جهت حمایت از شرکت‌ها و تامین محل استقرار برای نخبگان و فناوران است.  

در پایان جلسه ابوذر امینی، رئیس اداره زیرساخت پارک علم و فناوری خراسان به ارائه گزارشی از روند پروژه و چالش‌های موجود در جهت بر طرف کردن کاستی‌ها و تسریع در افتتاح و بهره‌برداری از مرکز رشد فناوری‌های دانشگاه پیام نور استان پرداخت.

دانلود پیوست خبر رضا قاضی خانی رضا قاضی خانی مسعود جمشیدیان مسعود جمشیدیان ابوذر امینی ابوذر امینی علی اسماعیلی علی اسماعیلی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.