پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
تقدیر از بانوی برتر دانش‌بنیان مرکز رشد فناوری گناباد

در حاشیه تقدیر از دونده برتر آسیایی

تقدیر از بانوی برتر دانش‌بنیان مرکز رشد فناوری گناباد

- 1403/02/24

همزمان با تولد حضرت معصومه(س) و روز دختر و در مراسم استقبال از قهرمان دومیدانی کشورمان سرکار خانم نازنین فاطمه عیدیان کاخکی از بیست بانوی برتر در حوزه‌های کشاورزی ،ورزشی ، معلولین ،دانش بنیان، دانش آموزی و.... گناباد تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد، در جشن روز دختر و مراسم استقبال از دونده آسیایی، که در سالن کوثر دانشگاه علوم پزشکی شهرستان گناباد برگزار شد از بانوی برتر دانش‌بنیان مرکز رشد فناوری گناباد تقدیر شد.

در این مراسم که با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیران و روسای ادارات گناباد و تقوی رئیس مرکز رشد فناوری برگزار شد از سرکار خانم "زهرا سادات نجفی قوژدی" بانوی برتر شرکت دانش‌بنیان دنیای هوشمند آوا ،مستقر در مرکز رشدفناوری گناباد تقدیر شد.

گفتنیست نازنین فاطمه عیدیان کاخکی درمرحله نهایی ماده 400 متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات، ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کرد.

وی همچنین در سال 1402 عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان را در رده سنی بزرگسالان در این ماده با حد نصاب به خود اختصاص داد. نازنین فاطمه عیدیان در سال1402 موفق شد مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب کند و در سال 1401 نیز در رقابت‌های نوجوانان آسیا در ماده 400 متر مانع اولین طلای زنان ایرانی در قهرمانی آسیا را به دست آورد.

دانلود پیوست خبر حسین تقوی حسین تقوی دونده اسیا و بانوی برتر دونده اسیا و بانوی برتر
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.