پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
جلسه آشنایی با فرآیندهای مراکز فناوری و نوآوری، ابزارهای مدیریتی و فرآیندهای نظارتی

جلسه آشنایی با فرآیندهای مراکز فناوری و نوآوری، ابزارهای مدیریتی و فرآیندهای نظارتی

- 1403/02/24

به همت اداره توسعه مراکز فناوری و ارتباط با دانشگاه پارک علم و فناوری خراسان جلسه آشنایی با فرآیندهای مراکز فناوری و نوآوری، ابزارهای مدیریتی و فرآیندهای نظارتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، جلسه آموزشی آشنایی با فرآیندهای مراکز فناوری و نوآوری، ابزارهای مدیریتی و فرآیندهای نظارتی با هدف آشنایی همکاران مرتبط، با فرآیندهای کاری پارک علم و فناوری خراسان، آشنایی با فرآیندهای پذیرش طرح‌های نوآوری در کانون‌های شکوفایی خلاقیت و نوآوری و مراکز کارآفرینی و نوآوری و پذیرش هسته‌های فناور در مراکز رشد فناوری برگزارشد.

در این جلسه، نرگس خنده‌رو، سرپرست اداره توسعه مراکز فناوری و ارتباط با دانشگاه به ارائه نکاتی همچون تشریح فرآیند پذیرش طرح‌های نوآوری و نظارت بر آن، الزامات پذیرش در دوره رشد مقدماتی و رشد، معیارهای داوری و کارشناسی طرح‌ها و شاخص‌های امتیازدهی و همچنین خدمات و حمایت‌های پارک از هسته‌ها و واحدهای فناور پرداخت.

شایان ذکر است این جلسه با حضور ستاد مراکز رشد و مراکز نوآوری دانشگاه فنی حرفه‌ای استان خراسان رضوی، دانشگاه پیام نور استان، دانشگاه بین المللی امام رضا (ع)، شرکت زیره و زعفران ایرانیان، مرکز آموزش عالی کاشمر، دانشگاه حکیم سبزواری، فرمانداری خواف و فرمانداری بردسکن برگزار شد.

دانلود پیوست خبر نرگس خنده رو نرگس خنده رو
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.