پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید معاون و مدیران پارک علم و فناوری خراسان از روند رشد مرکز رشد تربت حیدریه

بازدید معاون و مدیران پارک علم و فناوری خراسان از روند رشد مرکز رشد تربت حیدریه

- 1403/02/24

معاون توسعه و مدیریت منابع و مدیران پارک علم و فناوری خراسان از پروژه‌های احداث مدرسه کسب و کار، مرکز نوآوری دانشگاه و ساختمان جدید مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان تربت حیدریه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، معاون توسعه و مدیریت منابع و مدیران پارک علم و فناوری خراسان از پروژه‌های احداث مدرسه کسب و کار، مرکز نوآوری دانشگاه و ساختمان جدید مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان تربت حیدریه بازدید کردند.

در این بازدیدها خاشعی رییس دانشگاه تربت حیدریه ضمن تاکید بر نقش فناوری و نوآوری بر عزم دانشگاه تربت حیدریه در جهت حمایت از کسب و کار های دانش بنیان تاکید کردند.  

همچنین رضا قاضی خانی، معاون توسعه و مدیریت منابع پارک علم و فناوری خراسان از عزم این سازمان بر استفاده از فضاهای بیرونی و سازمان‌های دولتی دیگر برای توسعه مساحت پارک علم و فناوری خراسان تاکید کرد.

در این بازدید ابوذر امینی، رئیس اداره زیرساخت فناوری و علیرضا افتاده، مدیر امور اداری به همراه تعدادی از مدیران واحدهای فناور و پیمانکاران ساختمانی از ساختمان جدید مرکز رشد، مجتمع نوآوری و توسعه فناوری شهرستان تربت حیدریه بازدید کردند.

دانلود پیوست خبر رضا قاضی خانی رضا قاضی خانی علیرضا افتاده علیرضا افتاده ابوذر امینی ابوذر امینی سعید شجاعی کاریزکی سعید شجاعی کاریزکی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.