پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران بیش از 20 محصول فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خراسان ارائه می‌شود

در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران بیش از 20 محصول فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خراسان ارائه می‌شود

- 1403/02/19

علی اسماعیلی رئیس پارک علم و فناوری خراسان گفت: پارک علم و فناوری خراسان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران با 11 شرکت فناور و دانش‌بنیان در پاویون مرکزی و 5 شرکت‌ رشدیافته به صورت مستقل میزبان بازدیدکنندگان می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان در آستانه آغاز در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران گفت: نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه محسوب می‌شود و فرصت خوبی برای ارائه دستاوردها و محصولات شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان حوزه انرژی است.

وی افزود: با توجه به اینکه پارک علم و فناوری خراسان به عنوان هاب انرژی شرکت‌های فناور کشور می‌باشد پاویون این سازمان در این نمایشگاه که از 19 لغایت 22 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود به همراه 11 شرکت عضو خود حضور داشته و بیش از 20 محصول فناور و دانش‌بنیان حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در معرض بازدید قرار می‌گیرد. همچنین 5 شرکت‌ رشدیافته از پارک خراسان رضوی به صورت مستقل در این نمایشگاه به ارائه دستاوردهای استان می پردازند.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان تاکید کرد: از جمله حوزه فعالیت شرکت‌ها می‌توان به تولید ادوات و تجهیزات الکترونیکی و ابزاردقیق صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، طراحی و تولید تجهیزات پیشرفته اکوستیکی و ارائه خدمات مهندسی در این حوزه، طراحی و تولید کمپرسورهای رفت و برگشتی جایگاه های گاز فشرده طبیعی، طراحی و ساخت سیستم‌های کنترل هوشمند تجهیزات دوار دوربالا، طراحی و ساخت قطعات خاص صنعتی و غیره اشاره نمود.

علی اسماعیلی خاطر نشان کرد: از اهداف اصلی ما برای حضور در این نمایشگاه گسترش تعاملات، کمک به ایجاد بازارهای جدید داخلی و خارجی در راستای توسعه بازارهای هدف، عقد قراردادهای بازرگانی، ارائه آخرین دستاوردهای فن‌آوری روز در حوزه صنعت انرژی جهت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور پارک علم و فناوری خراسان است.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان ضمن اشاره بر اعلام آمادگی هر گونه همکاری پارک علم و فناوری خراسان با صنایع نفت و گاز، پالایشگاه ها و پتروشیمی‌ها گفت: به منظور رفع نیازهای داخلی از تمامی صنایع مرتبط دعوت می‌کنم تا از پاویون پارک علم و فناوری خراسان بازدید به عمل آورند.

دانلود پیوست خبر
علی اسماعیلی علی اسماعیلی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.