پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
نشستی مشترک برای اهدافی بزرگ

نشستی مشترک برای اهدافی بزرگ

- 1403/01/15

نشست مشترک پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان و هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان خراسان رضوی در محل سالن جلسات پارک علم و فناوری خراسان (دفتر سجاد) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، نشست مشترک پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان و هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان خراسان رضوی در محل سالن جلسات پارک علم و فناوری خراسان (دفتر سجاد) برگزار شد.

این نشست با هدف هم افزایی و توسعه فعالیت‌ها بین بازیگران زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و این سازمان برگزار شد.

علی جاهدی مدیر پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان گفت: در ابتدای این نشست به معرفی خدمات پارک علم و فناوری خراسان پرداخته شد و پس از آن به ضرورت‌های همکاری شرکت‌های بزرگ با شرکت‌های دیگر برای توسعه و رشد شرکت‌های کوچکتر پرداخته شد که در این زمینه دانشگاه‌ها به عنوان محور اصلی در توسعه این زیست بوم معرفی شدند.

وی افزود:  پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان آمادگی دارد تا شرکت‌های بزرگ سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان را حمایت کرده و در مجموعه دانشگاه‌ها و در ارتباط با اساتید و دانشجویان دانشگاه فردوسی قرار دهد.

محسن کامیاب رئیس هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه استان خراسان رضوی گفت:  این سازمان آمادگی دارد تا با پارک علم و فناوری خراسان و به صورت کلی زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی همکاری کامل داشته باشد.

در پایان مقرر شد در دو ماه آینده شرایط همکاری برای حضور شرکت‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان در پارک علم و فناوری خراسان مشخص شود.

دانلود پیوست خبر فهیمه حسامی فهیمه حسامی علی جاهدی علی جاهدی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.