پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
آشنایی روسا، اساتید و هادیان سیاسی بسیجی دانشگاه‌های خراسان جنوبی با دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان

در آستانه هفته بصیرت

آشنایی روسا، اساتید و هادیان سیاسی بسیجی دانشگاه‌های خراسان جنوبی با دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/10/06

روسا و اساتید و هادیان سیاسی بسیجی دانشگاه‌های خراسان جنوبی با حضور در پارک علم و فناوری خراسان از دستاوردهای فناورانه و نوآورانه این مجموعه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، روسا و اساتید و هادیان سیاسی بسیجی دانشگاه‌های خراسان جنوبی با حضور در پارک علم و فناوری خراسان از دستاوردهای فناورانه و نوآورانه این مجموعه بازدید کردند.

در ابتدای این برنامه حاضران با حضور در مزار شهیدگمنام هشت سال دفاع مقدس با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

محمود سعیدی مقدم به نمایندگی از رئیس پارک علم و فناوری خراسان در این مراسم گفت: مردمی سازی فناوری یکی از منویات مهم دکتر میرزائی بوده است که در این راستا از ابتدای دوره مدیریتی ایشان با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری شعار راهبردی "منش" (مردمی‌سازی، نقطه‌زنی و شبکه‌سازی) در صدر برنامه‌های پارک علم و فناوری خراسان قرار گرفته است.

وی افزود: توجه به مزیت‌های استانی اقلیم خراسان رضوی نظیر صنایع معدنی، صنایع غذایی و کشاورزی و صنایع خلاق فرهنگی و زیارت از جمله مهم‌ترین اقدامات در این دوره بوده است و با قدرت ادامه خواهد داشت. 

در ادامه سید مهدی مظلوم‌زاده، مشاور رئیس در امور دانش‌بنیان و به معرفی رسالت پارک‌های علم و فناوری و ارائه قوانین دانش‌بنیان و همچنین توضیح پیرامون خدمات پارک علم و فناوری خراسان  پرداخت.

شایان ذکر است بازدید کنندگان ضمن بازدید میدانی از شرکت‌های احیادرمان پیشرفته و سامانه‌های دقیق نوین افراز با خدمات و فعالیت این شرکت‌ها آشنا شدند.


دانلود پیوست خبر سید مهدی مظلوم زاده سید مهدی مظلوم زاده محمود سعیدی مقدم محمود سعیدی مقدم
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.