پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
افتتاح خط تولید سی‌تی اسکن در شرکت احیادرمان پیشرفته

افتتاح خط تولید سی‌تی اسکن در شرکت احیادرمان پیشرفته

- 1402/09/28

امروز صبح و با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اسلامی ایران خط تولید سی‌تی اسکن شرکت احیا درمان پیشرفته در محل پارک علم و فناوری خراسان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، امروز صبح و با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اسلامی ایران خط تولید سی‌تی اسکن شرکت احیا درمان پیشرفته در محل پارک علم و فناوری خراسان افتتاح شد.

دهقانی فیروزآبادی گفت: در هر مجموعه‌ای برزگان تاثیرگذار هستند و در مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور نیز حضور نخبگان بسیار ارزشمند است و با تمام توان باید از این انباشته مهم حفظ و حراست کرد و با کمک به شرکت‌ها مسیر رشد آنها را به سمتی برد تا دیگر جوانان با دیدن این پیشرفت همراه شده و با امید بیشتر به آینده به رشد کشور خود کمک کنند.

در این مراسم معاونین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و مسئولان استانی حضور داشتند.

دهقانی در بازدیدی کامل با خدمات شرکت احیا درمان پیشرفته و سایر محصولات تولیدی این شرکت آشنا شد.

دانلود پیوست خبر مسعود جمشیدیان مسعود جمشیدیان علیرضا افتاده علیرضا افتاده میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر محمود سعیدی مقدم محمود سعیدی مقدم
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.