پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
پاویون پارک علم و فناوری خراسان میزبان کارفرمایان حوزه نفت، گاز و پتروشیمی

در روز پایانی برگزاری هفتمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی رقم خورد؛

پاویون پارک علم و فناوری خراسان میزبان کارفرمایان حوزه نفت، گاز و پتروشیمی

- 1402/09/22

هم‌زمان با اختتامیه هفتمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی پاویون پارک علم و فناوری خراسان تا ساعات پایانی نمایشگاه میزبان کارفرمایان حوزه نفت، گاز و پتروشیمی بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در حاشیه برگزاری هفتمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی مذاکرات متعددی با کارفرمایان حاضر در نمایشگاه انجام شد.

محمدجواد زارعی مدیر پردیس انرژی پارک علم و فناوری خراسان به مذاکره با پالایشگاه‌های پارسیان سپهر و فجر جم، پتروشیمی‌های شیراز، هنگام، پارس و همچنین منطقه 10 انتقال گاز اشاره کرد.

وی افزود: خوشبختانه پاویون پارک علم و فناوری خراسان تا ساعات پایانی میزبان مذاکرات کارفرمایان باشد و در این مذاکرات به معرفی ظرفیت شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در دسته‌ تجهیزات ثابت، دوار، برق و ابزار دقیق، فناوری اطلاعات و فناوری‌های نوین، مواد شیمیایی و کامپوزیت پرداخته شد.

همچنین ظرفیت‌های پارک علم و فناوری خراسان در خصوص عقد قرارداد با حوزه‌های فناوری پرداخت.

گفتنیست مباحثی همچون عقد قراردادهای فروش و خرید بار اول، شناسایی شرکت‌های فناور جهت عضویت در وندور لیست‌های کار فرمایان از سایر موضوعات مطرح شده در این جلسات بود.

دانلود پیوست خبر فاطمه باغبانی فاطمه باغبانی محمدجواد زارعی محمدجواد زارعی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.