پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
ارائه زعفران همراه با گلبرگ برای اطمینان از اصالت و بهداشت

ارائه زعفران همراه با گلبرگ برای اطمینان از اصالت و بهداشت

- 1402/09/13

شرکت زرپران، گل زعفران را مستقیم به دست مصرف کننده می رساند تا با دستان خود کلاله قرمز رنگ را از گلبرگ جدا نموده و از اصالت و بهداشت آن اطمینان حاصل کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، شرکت زرپران پاک نژاد غفاری،اولین ارائه دهنده گل زعفران یا گلفران می باشد، که از سال 1398 به صورت استارتاپ ذیل پارک علم و فناوری خراسان فعالیت خود را شروع کرده و امسال در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان حضور پیدا کرده است.  

 مدیر عامل این شرکت در پاسخ به اینکه هدف آنها از ارائه این محصول چه بوده گفت : همانطور که این محصول در بحث سوغات جایگاه مهمی دارد، همواره عدم اطمینان از اصالت و بهداشت زعفران یکی از مشکلات عمده مصرف کنندگان این ادویه گران بهاست، ما با این روش گل زعفران را مستقیم به دست مصرف کننده می رسانیم تا بادستان خود کلاله قرمز رنگ را از گلبرگ جدا نموده و از اصالت و بهداشت آن اطمینان داشته باشند.

 محدثه غفاری در ادامه افزود: ما گل‌های زعفران را با دستگاهی که مهندسین شرکت اختراع کرده اند در حجم بالا فرآوری میکنیم که با این روش گلبرگ زعفران نیز مورد استفاده قرار می گیرد، چرا که ضد سرطان است، آنتی اکسیدان و آنتی سیانین دارد و همچنین برای بیماری های قلبی عروقی ، فشار خون و دیابت خیلی مفید است‌.

دانلود پیوست خبر محمود سعیدی مقدم محمود سعیدی مقدم
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.