پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
برگزاری میز خدمت در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی،منابع طبیعی و صنایع غذایی خراسان رضوی

برگزاری میز خدمت در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی،منابع طبیعی و صنایع غذایی خراسان رضوی

- 1402/08/02

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی در میزخدمت شرکت‌های دانش بنیان و فناور بر پشتیبانی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی، میز خدمت، ویژه رفع مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی برگزار شد. در این جلسه مدیران‌عامل شرکت‌های دانش‌بنیان به‌صورت مستقیم با رئیس مرکز به گفتگو پرداخته و مشکلات و چالش‌های خود را با رئیس و معاونین مرکز مطرح کردند.

مسعود نجفی در ابتدای این جلسه و در دیدار با مدیران‌عامل شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی اولین دهکده تاسیس شده در سازمان تات و دهکده منتخب این سازمان است و هدف مرکز این است که شرکت‌ها در این مجموعه بتوانند بدون هیچ مشکلی تولیدات دانش‌بنیان خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند .

وی افزود: این جلسات را با هدف رفع مشکلات پشتیبانی برنامه ریزی کرده ایم و این مجموعه را به مجموعه‌ای پویا و بهره‌ور تبدیل خواهیم کرد .

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی تصریح کرد: اگر شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان را حمایت می‌کنیم جهت رفع مشکل و ایجاد جهش در بخش کشاورزی است و با تمام توان از این مجموعه حمایت می کنیم .

در ادامه هر یک از شرکت‌ها بصورت جداگانه مشکلات و چالش‌های خود را با رئیس مرکز مطرح کرده و رئیس مرکز دستورات لازم جهت رفع مشکلات را صادر کرد.

دانلود پیوست خبر سید ابوالقاسم حقایقی مقدم سید ابوالقاسم حقایقی مقدم مهدا متولی حقیقی مهدا متولی حقیقی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.