پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید شرکت‌های فعال در صنعت نفت و گاز و پترو شیمی از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق

در دومین روز از برگزاری تور صنعت

بازدید شرکت‌های فعال در صنعت نفت و گاز و پترو شیمی از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق

- 1402/07/05

هم‌زمان با هفته دفاع مقدس و با هدف بومی‌سازی در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی در دومین روز از برگزاری تور صنعت و در جهت نیازسنجی، پارک علم و فناوری خراسان به همت معاونت پشتیبانی فناوری و با همراهی چهارده شرکت فعال در حوزه نفت و گاز از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق بازدید شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، شرکت‌های فعال در حوزه صنعت نفت و گاز مستقر در پردیس انرژی پارک علم و فناوری خراسان از منطقه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید احمدیان، رئیس برنامه ریزی و هماهنگی تعمیرات اساسی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق با اشاره بر ظرفیت‌های این مجموعه گفت: شرکت بهره‌برداری نفت وگاز شرق سومین شرکت تحت پوشش شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که مسئولیت تولید، تفکیک اولیه و انتقال گاز و میعانات گازی به‌ منظور تامین خوراک پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد را در منطقه شرق ایران بر عهده دارد.

وی افزود:  تولید گاز و میعانات گازی از میدان خانگیران (مخازن مزدوران، شوریجه B و D) و میدان مشترک مرزی گنبدلی در سرخس از مهمترین فعالیت‌های شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق است.  

جواد زارعی، مدیر پردیس انرژی پارک علم و فناوری خراسان نیز با اشاره بر فعالیت‌ها و همکاری‌های پیشین با این مجموعه گفت: پارک علم و فناوری خراسان در نظر دارد با ایجاد فضایی مورد اعتماد برای شرکت‌ها و مجموعه‌ها، با استفاده از ترک تشریفات در انجام قراردادهای فی‌مابین تسریع بخشد.

در ادامه نیز شرکت‌های حاضر توانمندی‌ها و محصولات خود را برای مسئولان این شرکت ارائه نمودند.

طبق هماهنگی‌های صورت گرفته در ادامه این بازدید شرکت‌های حاضر از چاه شماره 47 بازدید کرده و از نزدیک با تاسیسات سرچاهی آشناشدند.

پس از آن نیز بازدید از اتاق SCADA ، کارگاه مکانیکال واحد تعمیرات مکانیک، کارگاه مرکزی و کارگاه تعمیرات خطوط لوله انجام گرفت.

دانلود پیوست خبر فاطمه باغبانی فاطمه باغبانی میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر داود دادخواه داود دادخواه محمدجواد زارعی محمدجواد زارعی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.