پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان فرشتگان صنعت گاز هستید

یحیی فیضی مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد؛

شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان فرشتگان صنعت گاز هستید

- 1402/07/04

هم‌زمان با هفته دفاع مقدس و با هدف بومی‌سازی در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی در اولین روز از برگزاری تور صنعت و در جهت نیاز سنجی، پارک علم و فناوری خراسان به همت معاونت پشتیبانی فناوری و با همراهی چهارده شرکت فعال در حوزه نفت و گاز از پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، هم‌زمان با هفته دفاع مقدس و با هدف بومی‌سازی در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی در اولین روز از برگزاری تور صنعت و در جهت نیاز سنجی، پارک علم و فناوری خراسان به همت معاونت پشتیبانی فناوری و با همراهی  چهارده شرکت فعال در حوزه نفت و گاز از پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد بازدید کرد.

یحیی فیضی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد گفت: خیلی از مسائل و مشکلاتی که ما در صنعت نفت و گاز داشتیم توسط پارک علم و فناوری خراسان رفع شده است.

وی افزود: دیدن شما نخبگان در این مجموعه ما را به این فکر می‌اندازد که اگر شما نبودید و کمک شما عزیزان نبود مجموعه ما قادر به حل مشکلات نبوده و با چالش‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد.

یوسفیان رئیس کمیته خودکفایی پالایشگاه شهید هاشمی‌‌نژاد نیز ضمن اشاره بر فعالیت‌های قابل تحسین شرکت های پارک علم و فناوری خراسان گفت: باعث غرور و خرسندی است که شرکت‌های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی خراسان به قدری پیشرفت کرده است که برای خرید محصولات آن‌ها شرکت‌هایی از عسلویه به خراسان‌رضوی می‌آیند، در صورتی که تمامی پالایشگاه‌ها در جنوب هستند.

در ادامه نیز زارعی مدیر پردیس انرژی با تاکید بر اهمیت اینچنین بازدیدها تصریح کرد: این بازدید علاوه بر آشنایی شرکت‌ها با نیازهای مجموعه شهید هاشمی‌نژاد باعث ایجاد شبکه سازی و ایجاد ایده‌ها جهت بروز رسانی هرچه بهتر مجموعه می‌شود.

در پایان نیز فاطمه باغبانی، کارشناس امور اجرایی رویدادها در پارک علم و فناوری خراسان به ارائه خدمات معاونت پشتیبانی فناوری پرداخته و گفت: معاونت پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان با ایجاد فضایی مورد اعتماد برای شرکت‌ها و مجموعه‌ها قصد دارد با استفاده از ترک تشریفات در انجام قراردادهای فی‌مابین تسریع بخشد.

شایان ذکر است در این بازدید 14 شرکت مرتبط با حوزه پالایش گاز حضور داشته و از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کردند.

دانلود پیوست خبر
فاطمه باغبانی فاطمه باغبانی میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر داود دادخواه داود دادخواه محمدجواد زارعی محمدجواد زارعی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.