1-ارائه مدل های فروس متناسب با محصولات هر شرکت و مشتریان
2-تحلیل بازار
3-مدیریت ارتباط با مشتریانو طبقه بندی متریان
4- تدوین استراتژی
دکتر مجتبی پورسلیمی
Dr.mojtaba poursalimi
مدیرعاملآشنایی با شرکتزمینه فعالیتاطلاعات شرکتشرکت مطالعات توسعه بازار حرفه روز ایرانیان (متبحر) ، اولین شرکت رسمی ثبتشده در کشور در این حوزه، با در برداشتن کادری علمی و متخصص ، با مشارکت مجربترین اساتید برجسته بازاریابی کشـور و به پشتوانه بیش از سه دهه تجربه انجام تحقیقات بازاریابی، فروش، آموزش و مشاوره خدمات خود را ارائه می دهد.
از جمله فعالیتهای شرکت : تحلیل جامع بازار برای برندها، تجاری سازی (ایده، کالا، خدمات و فنآوریهای اطلاعات)، رشد و توسعه بازار ، مدیریت ارتباط با مشتریان، بزینس پلن، بوم تجاری، منابع انسانی، تدوین استراتژی بازاریابی،کمپین تبلیغاتی، برندسازی و... میباشد. با عنایت به سابقه درخشان و تحولات اخیر بازار شرکتها، که تحت تاثیر ورود فنآوری اطلاعات (بهره گیری از هوش مصنوعی و رقابتی، بیگ دیتا، داده کاوی و...) در همه حوزهها میباشد، این شرکت آمادگی کامل برای پیاده سازی سه فعالیت (آموزش، مشاوره و اجرا پروژههای میدانی) را برای همه شرکتها، با همه سایزها، در وسعت (شهری، استانی، کشوری و بین المللی) و در همه دوره های اقتصادی دارا می باشد.
سایر فعالیت ها و خدمات جامع : عارضه یابی کسب و کار و تامین نیروی انسانی - مطالعات (تحقیقات) بازار بر اساس ظرفیت موجود در بازار - برگزاری نشستهای تجاری و رویدادهای بهمرسانی عرضه و تقاضا - ارائه خدمات آموزش - ارائه خدمات منتورینگ - ارائه خدمات مشاوره ای
تحقیقات بازار - تحلیل بازار ( رقبا ، مشتریان ، محصولات ) - توسعه بازار فروش - برنامه ریزی استراتژیک و کسب وکار - کمپین تبلیغاتی - تجاری سازی و جایگاه یابی محصول - CRM - بازار ، بازاریابی و سهم بازار - ایجاد جذابیت - برندینگ - توزیع - آموزش - منتورینگ - کوچینگ
خدمات مشاوره تخصصیدیجیتال مارکتینگCRMعلوم ارتباطات و رسانه