-
چهارمین همایش ملی فناوری های نوین انرژی
- ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
همایش فناوری های نوین انرژی با هدف بررسی آخرین تحولات در حوزههای فناوری انرژیهای تجدیدپذیر و استفاده حداکثری از ظرفیتهای قانونی، فرهنگسازی و افزایش مشارکتهای مردمی در توسعه و چالشهای آن، در اواخر سال 90 با تشکیل دبیرخانه دائمی آن و با همکاری استانداری محترم خراسان رضوی، شرکت برق منطقه ای خراسان و نمایشگاه بین المللی مشهد کلید خورد و از سال 93 برگزاری این همایش به انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران- شاخه خراسان محول گردید. تا کنون سه دوره از این همایش ملی دوسالانه با موفقیت برگزار گردیده و چهارمین دوره آن در تاریخ 13 لغایت14 آذرماه با همکاری دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد در این دانشگاه برگزار خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.
تعداد بازدید : ۴۸ تاریخ: 1398/08/22
پربازدیدترینها
نظرات کاربران
درحال حاضر کامنتی ثبت نشده است.