-
توسعه فناوری در حوزه گیاهان دارویی
- ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
به منظور توسعه فناوری در حوزه گیاهان دارویی، تفاهم نامهای بین پارک علم و فناوری خراسان و اسماعیل زاده، یکی از خیرین و فعالان اقتصادی شهرستان تربت حیدریه منعقد گردید.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان؛ انعقاد این تفاهم نامه درخصوص ایجاد مجتمع توسعه فناوری گیاهان دارویی، زیرساختها و خدمات تخصصی لازم جهت فعالیت تیمها و شرکت های فعال در عرصه گیاهان دارویی را فراهم میآورد. شایان ذکر است گیاهان دارویی از مزیتهای نسبی شهرستان تربت حیدریه و استان خراسان رضوی می باشد که این دست از تعاملات میتواند با حمایت از تیمها و شرکت های فعال در این حوزه، باعث شتاب هر چه بیشتر توسعه فناوری در این حوزه گردد.
تعداد بازدید : ۴۲ تاریخ: 1399/03/24
پربازدیدترینها
نظرات کاربران
درحال حاضر کامنتی ثبت نشده است.